- ALI SE CENE IN AKCIJE NA SPLETU LAHKO RAZLIKUJEJO OD TISTIH V TRGOVINI?
Cene artiklov na spletu in v trgovinah so enake. Lahko pa se razlikujejo akcije oziroma promocije, ki potekajo v fizični trgovini ali v spletni trgovini.
- ALI SE MORAM ZA NAKUP REGISTRIRATI?
Ne, ni se vam potrebno registrirati, saj lahko nakup prek spleta opravite tudi kot gost. A z registracijo je nakupovanje za vas hitrejše in enostavnejše, saj vam je na voljo hiter nakup ter pregled nad zgodovino naročil, vračil in računov.
- KAKO OBNOVIM GESLO?
Če ste pozabili svoje geslo, ga lahko obnovite tako, da v zgornjem desnem kotu spletne strani kliknete Prijava / Registracija in izberete Ste pozabili geslo? Nato vpišete e-naslov, ki ste ga vnesli pri registraciji in kliknete na gumb Pošljite mi začasno geslo. Začasno geslo uporabite za prijavo v vaš račun. V naslednjem koraku vas stran vodi do obrazca, kjer boste začasno geslo spremenili v novo geslo. Vaše geslo mora vsebovati najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko. Če gesla ne morete zamenjati, preverite, da novo geslo vsebuje najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko.
Če gesla še vedno ne morete zamenjati, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca.
- KAKO OPRAVIM NAKUP?
Več o tem, kako opraviti nakup, izveste s klikom na to povezavo.
- KAKO VEM, DA JE BIL NAKUP USPEŠNO OPRAVLJEN?
Vaš nakup je uspešen, če po oddanem naročilu prejmete potrditveno e-sporočilo. Če potrditvenega e-sporočila ne prejmete, prosimo stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca.
- KAKO SPREMLJAM STANJE NAROČILA?
Stanje svojega naročila lahko sproti spremljate s klikom na Naročila v razdelku Moj račun.
- ALI BO PREJET IZDELEK TOČNO TAK KOT NA SLIKI?
Da, a upoštevajte, da se zaradi različnih nastavitev zaslona prikazane barve lahko nekoliko razlikujejo od barv na izdelku.
- ALI LAHKO NAROČILO PREKLIČEM?
Da, naročilo lahko prekličete, a le če blago še ni zapustilo skladišča. Svetujemo vam, da v najkrajšem možnem času stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca. Bi vas pa radi opozorili, da zaradi hitre obdelave naročil in ker si prizadevamo za dostavo v najkrajšem času, obstaja velika možnost, da je naročilo že zapustilo skladišče.
- ALI LAHKO NAROČILO SPREMENIM?
Ne, oddanega naročila naknadno ne morete spremeniti. Lahko ga samo prekličete, a le če blago še ni zapustilo skladišča.
- KAJ STORIM, ČE PREJMEM POŠKODOVAN ALI NAPAČEN IZDELEK ALI ČE V POŠILJKI MANJKA IZDELEK?
Če prejmete poškodovan ali napačen izdelek, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca. Več o vračilu izdelkov si lahko preberete tukaj.
Če opazite, da v vaši pošiljki manjka izdelek, najprej preverite priložen dokument. Morda smo vaše naročilo odposlali v več pošiljkah in boste manjkajoči izdelek prejeli naknadno. Če je izdelek zapisan na dokumentu in ga ni v pošiljki, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca.
- KAKO SE NAROČIM NA E-NOVICE O AKCIJAH IN PONUDBAH?
Za prijavo na e-novice kliknite tukaj in redno boste obveščeni o vseh naših akcijah, popustih, novostih in trendih.
Od prejemanja e-novic se lahko odjavite kadarkoli, tako da kliknete na povezavo Odjava, ki jo najdete na dnu vsakega e-sporočila.
- ALI SO MOJI OSEBNI PODATKI ZAUPNI?
Da, vsi podatki, ki jih delite z nami so zaupni znotraj podjetja Magistrat International, d. o. o. Uporabljamo jih za pripravo in izvedbo nakupa ter da odgovorimo na vaša vprašanja. Vse podrobnosti si lahko preberete v našem
Pravilniku o zasebnosti in piškotkih.
- KAKO STOPIM V STIK Z VAMI?
Svoja vprašanja, komentarje, predloge in pohvale nam lahko sporočite:
- na telefonsko številko: 080 45 44,
- prek kontaktnega obrazca,
- po e-pošti: custserv@gap.si.
Po telefonu in e-pošti smo dosegljivi od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00.