Prosimo vas, da pred uporabo tega spletnega mesta pazljivo preberete pogoje poslovanja ter Pravilnik o zasebnosti in piškotkih. Ko uporabljate to spletno mesto ali opravite naročilo, se zavezujete k spoštovanju pogojev poslovanja in upoštevanju Pravilnika o zasebnosti in piškotkih. Če se s Pogoji poslovanja ali Pravilnikom o zasebnosti in piškotkih ne strinjate, vas prosimo, da spletno mesto zapustite.

Upoštevajte, da se pogoji poslovanja lahko spremenijo. Zagotavljamo vam, da bomo kakršnokoli morebitno spremembo objavili na tem spletnem mestu. Priporočamo, da pogoje poslovanja preberete kadarkoli to spletno mesto obiščete ali opravite naročilo, saj se trenutni pogoji poslovanja v poteku formalizacije ustrezne pogodbe (kot je opredeljeno v nadaljevanju) lahko spremenijo in je veljavna samo različica objavljena na spletnem mestu.


Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi z našimi Pogoji poslovanja ali Pravilnikom o zasebnosti in piškotkih, vas vabimo, da stopite v stik z nami prek kontaktnega obrazca.

Za prodajo izdelkov na tej spletni strani je pooblaščeno podjetje:
Magistrat International, d. o. o.
Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, Slovenija
Davčna številka podjetja je SI77075480, matična številka pa 5524261000.
Podjetje je od 18. 10. 1991 vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani (št. vložka 1/13318/00).
Kontaktirate nas lahko po e-pošti na info@magistrat.si ali na telefonsko številko 01 30 84 100.


Uporaba spletnega mesta

Ob uporabi in oddaji naročil prek tega spletnega mesta soglašate, da:
- spletno mesto uporabljate le za oddajo pravno veljavnih poizvedb in naročil,
- ne opravljate lažnih ali goljufivih naročil; če zaznamo takšno naročilo, ga bomo preklicali in obvestili pristojne organe,
- zagotavljate, da so vaš e-naslov, poštni naslov in/ali drugi podatki resnični in pravilni; s tem se hkrati tudi strinjate, da lahko te podatke uporabimo za stik z vami, če je to potrebno (glejte naš Pravilnik o zasebnosti in piškotkih), in potrjujete, da imate neomejen dostop do svojega e-naslova, naslova in/ali drugih podatkov.

Če nam vseh potrebnih informacij ne posredujete, naročila ne bo možno izvesti.
Z oddajo naročila na tem spletnem mestu izjavljate, da ste starejši od 15 let in ste zakonsko upravičeni do sklenitve pogodb.


Dostopnost informacij

Magistrat International, d. o. o., se zavezuje, da bo kupcu, še preden z njim sklene pogodbo, ali preden potrošnika ponudba zavezuje, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju Magistrat International, d. o. o. (ime in sedež podjetja, matična številka) in kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefonska številka),
- bistvene lastnosti izdelkov,
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene; razvidno mora biti tudi prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ter druge dajatve,
- način plačila in dostave ali izpolnitve,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 134. členom ZVPot-1 ali 2. odstavkom 83. člena ZVPot-1; če potrošnik na podlagi 135. člena ZVPot-1 nima pravice do odstopa od pogodbe, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka za uveljavljanje skladnosti, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali podpori strankam.

Zavezanec potrošnikom ne nudi poprodajnih storitev.

Potrditev naročila

Magistrat International, d. o. o., pregleda prejeto naročilo. Pogodba med Magistrat International, d. o. o., in kupcem je sklenjena takrat, ko Magistrat International, d. o. o., kupcu pošlje e-sporočilo s statusom ’naročilo prejeto’. Pogodbo je mogoče skleniti tudi v angleščini.

Postopek za potrditev naročila:
1. Pri oddaji naročila je potrebno slediti postopku spletnega nakupa.
2. Ko zagotovite vse potrebne informacije, naročilo potrdite s klikom na gumb Oddaj naročilo.
3. Nato prejmete povratno e-sporočilo, ki potrjuje, da smo vaše naročilo prejeli (status 'naročilo prejeto').

Informacije iz 1. odstavka 130. člena ZVPot-1 so kupcu dostopne na trajnem nosilcu podatkov - elektronskem naslovu kupca.
Pogodba je shranjena in kupcu dostopna na njegovem elektronskem naslovu.

 

Prenos rizika in lastništvo izdelka

V trenutku, ko prevzamete naročene izdelke, postanete njihov lastnik in do njih nosite polno odgovornost.

Cene in načini plačila

Cene na tem spletnem mestu so navedene na predstavitvenih straneh izdelka in vsebujejo DDV (razen če je izrecno zapisano drugače), ne vključujejo pa cene poštnine in provizije ponudnikov plačilnih metod. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene ob koncu naročila so odvisne od izbranega načina plačila in dostave in so jasno zapisane v vseh korakih naročanja.

Omejitev odgovornosti

Če opazite kakršnokoli odstopanje ali napako v ceni, nas prosimo obvestite na custserv@gap.si.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se izključujejo z vsemi drugimi promocijskimi kodami in kuponi za popust, razen če je izrecno zapisano drugače.

Pri plačilu lahko uporabite plačilno ali kreditno kartico (Visa, Mastercard, Maestro, Diners), PayPal ali plačilo po povzetju. Pri plačilu s plačilnimi in kreditnimi karticami bodite pozorni, da podpirajo 3D Secure način plačevanja. 3D Secure je protokol, ki omogoča dodatno varnost pri spletnih nakupih. V primeru, da vaša kartica ne podpira 3D Secure vam svetujemo, da plačilo opravite po povzetju (z gotovino ali s kartico) ali pa s PayPal-om.

Ob naročilu potrjujete, da je kartica, ki je predmet plačilne metode, vaša. Če tega v postopku nakupnega procesa ne morete potrditi, ne morete skleniti pogodbe z nami. Zaradi zagotavljanja varnosti bodo podatki vaše kartice šifrirani. Da si zagotovimo, da imate na kartici dovolj sredstev, bomo po prejetju vašega naročila z vaše kartice zadržali sredstva v višini zneska vašega naročila. Znesek bo pristojna banka odtegnila z vašega računa, ko bomo naročene izdelke odposlali.

Če se odločite za plačilo s PayPalom ali s plačilno oziroma kreditno kartico, vam bomo znesek bremenili z računa, ko bomo potrdili vaše naročilo.


Nakupovanje kot gost

Na tem spletnem mestu lahko naročilo izvedete tudi kot gost. Pri takšnem načinu nakupa bomo od vas zahtevali le tiste podatke, ki so ključni za obdelavo vašega naročila. Če se odločite z nakupom nadaljevati kot registriran uporabnik, se lahko registrirate med in po zaključku prodajnega procesa.

Politika vračil

Pravica do odstopa od pogodbe
Kot fizična oseba (potrošnik) imate pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v roku 14 dni od prejema blaga. Odstopni rok od pogodbe poteče v roku 14 dni od dne, ko vi ali tretja oseba – ki ni prevoznik in ste jo določili vi, pridobi blago. V primeru več izdelkov znotraj enega naročila, ki so dostavljeni posamezno, pa po 14 dneh od dne, ko je vam ali tretji osebi – ki ni prevoznik in ste jo določili vi, dostavljen zadnji izdelek.

Če želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, o svoji odločitvi z nedvoumno izjavo (z dopisom po pošti ali e-pošti) obvestite podjetje Magistrat International, d. o. o., na naslov Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, Slovenija, po telefonski številki 080 45 44, po e-pošti na custserv@gap.si ali prek našega kontaktnega obrazca. Za odstop od pogodbe pa lahko uporabite tudi Obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno. Za pravočasen odstop od pogodbe zadošča, da pošljete obvestilo glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe pred iztekom roka za odstop od pogodbe.

Posledice odstopa od pogodbe
Če odstopite od pogodbe, vam bomo vrnili vsa plačila, ki smo jih od vas prejeli, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi vaše izbire načina dostave, ki ni standardna dostava, ki jo nudimo), in sicer nemudoma in ne pozneje kot v 14 dneh od dne, ko smo bili obveščeni o vaši odločitvi odstopa od pogodbe. Kupnino vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. Ne glede na navedeno lahko vračilo zadržimo, dokler nam blaga ne vrnete ali dokler ne predložite dokaza, da ste ga poslali nazaj, ali dokler nam ne sporočite, da ga boste vrnili po kurirju in mu tudi izročite blago.

Blago morate poslati nazaj ali nam ga predati v katerokoli Gap trgovini v Sloveniji ali ga vrniti prek kurirja, ki ga zagotovimo mi, in sicer nemudoma in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dne, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Blago je vrnjeno pravočasno, če ga pošljete pred iztekom 14-dnevnega roka, oziroma ga v roku 14 dni vrnete v Gap trgovini v Sloveniji, oziroma nam v roku 14 dni sporočite, da boste blago vrnili po kurirju in mu tudi izročite blago. Če blaga ne predate v Gap trgovini v Sloveniji, neposredne stroške vračila nosite sami.

Pogodbena pravica do odstopa
Ne glede na kakršnekoli posledice za pravno priznano pravico potrošnikov in uporabnikov do preklica omenjeno zgoraj, ali brez njih, vam zagotavljamo 30-dnevno obdobje vračila izdelkov od datuma dostave (razen za tiste, navedene v spodnjem odstavku, za katere je pravica do odstopa izključena).
Če vrnete blago v pogodbenem obdobju, ko imate pravico do odstopa, toda po preteku zakonsko določenega roka, vam bomo vrnili samo znesek plačan za navedene izdelke (razen zneskov, navedenih v spodnjem odstavku, ki vam jih nismo dolžni vrniti), stroškov dostave pa vam ne bomo vrnili. Neposredne stroške vračila nosite sami, razen če blago predate v Gap trgovini v Sloveniji. Pravico do odstopa lahko uveljavite skladno z določbami zgornjega odstavka, toda če nas obvestite o svoji nameri odstopa od pogodbe po preteku pravnega roka za odstop, nam morate v vsakem primeru predati blago v roku 30-dnevnega obdobja od dostave izdelkov.

Skupne določbe
Pri dostavi naslednjega blaga nimate pravice do odstopa od pogodbe:
- izdelki po meri,
- zapečateno blago, ki ga ni primerno vračati iz higienskih razlogov in ki je bilo po dostavi odpečateno. 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja. Zato v času, ko je blago v vaši lastni, z njim ravnajte skrbno.

Neprevzeti paketi
Če se zgodi, da paketa ne prevzamete, se le-ta vrne v naše skladišče, kjer vaše naročilo prekličemo, izdelke pa ponovno vrnemo v prodajo. V primeru, da ob oddaji naročila izberete plačilo po povzetju in paketa ne prevzamete, pri tem nastanejo stroški, ki bremenijo naše podjetje. Za vsak tak paket tudi vodimo evidenco. Če opazimo, da ste pri več naročilih izbrali plačilo po povzetju, vendar več kot polovico paketov niste prevzeli, si pridržujemo pravico, da vam v prihodnje plačilo po povzetju onemogočimo in vam ponudimo le možnost plačila s plačilno kartico ali preko PayPal-a.

Neskladnost blaga (stvarne napake blaga in jamčevanje)

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstoja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Če ugotovite, da blago ob dostavi ni takšno, kot je določeno v pogodbi (uveljavljanje t. i. stvarne napake), morate stopiti v stik z nami, če želite znotraj pogodbeno določenega obdobja uveljavljati svoje zakonite pravice. To storite tako, da izpolnite obrazec za vračilo, ki je bil priložen paketu, kjer podate podrobnosti o izdelku in opišete napako. Na naši spletni strani pa izpolnite tudi elektronski obrazec za vračilo.

V primeru ugotovljene napake na blagu lahko zahtevate (po vrstnem redu kot sledi):
1. popravilo ali zamenjavo blaga (vzpostavitev skladnosti); če to ni mogoče, pa lahko zahtevate:
2. sorazmerno znižanje kupnine ali odstopite od pogodbe.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko odstopite od pogodbe, če se je neskladnost pojavila v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Odstop se poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem.
Rok za popravilo blaga je 30 dni od vašega obvestila o neskladnosti blaga. Kupnino za izdelke, vrnjene zaradi napake (če ta dejansko obstaja), vam bomo povrnili v celoti, vključno s stroški dostave in stroški, ki so nastali pri vračilu izdelka. Kupnino vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo.

Vse vaše pravice, ki jih priznava veljavna zakonodaja, bodo v vsakem primeru upoštevane.

Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu, ki se pokažejo po 2 letih od prevzema.

Radi bi vas opozorili, da se izdelki lahko razlikujejo tako med sabo kot tudi od tistih na fotografiji. Možna so manjša odstopanja, saj je popolnoma enake izdelke nemogoče zagotoviti.

Intelektualna lastnina

Vsa besedila, slike, grafike, video posnetki in drugi materiali na spletnem mestu so predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnega mesta ni dovoljeno kopirati za komercialno rabo ali distribucijo ali jih spreminjati in objavljati na drugih spletnih mestih.

Prepovedi in omejitve

Tega spletnega mesta ne smete nedovoljeno uporabljati v protizakonite ali prepovedane namene ter ga onemogočiti ali poškodovati.

Povezave na druga spletna mesta

Naše spletno mesto vključuje povezave na druga spletna mesta. Nad njihovo vsebino nimamo nadzora in zato ne sprejemamo odgovornosti za škodo, ki nastane kot posledica njihove uporabe.

Pisna komunikacija

Veljavni predpisi zahtevajo, da vam nekatere informacije in obvestila pošljemo v pisni obliki. Večina komunikacije na tem spletnem mestu bo potekala v elektronski obliki. Obveščali vas bomo tako, da bomo na tem spletnem mestu objavljali obvestila ali vam pogodbe, obvestila in druge informacije poslali po e-pošti. Prejema naših obvestil vam ni potrebno potrjevati, razen če je v naši elektronski komunikaciji drugače navedeno.

Če nam želite poslati kakršnokoli sporočilo ali obvestilo, vas vabimo, da to storite prek našega kontaktnega obrazca.

 

Višja sila (izpadi elektrike, posledice vremenskih razmer in stanj, naravnih nesreč, itd.)

Ne odgovarjamo za kakršnokoli neizpolnjevanje ali zamudo pri izpolnjevanju katerihkoli obveznosti, ki jih prevzemamo s pogodbo, če jo povzročijo dogodki, na katere ne moremo vplivati (’višja sila’).

Odpoved pravicam

Morebitno neuveljavljanje naših pravic iz pogodbe ne pomeni, da se jim odpovedujemo tudi v drugih primerih.

Delna razveljavitev

Če ustrezen organ kateregakoli od teh pogojev ali katerokoli določilo pogodbe razglasi za ničnega in neveljavnega, ostanejo preostali pogoji veljavni, ne da bi nanje vplivala omejena razglasitev ničnosti.

Naša pravica do spremembe pogojev

Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja kadarkoli dopolnimo in spremenimo. Za vas so veljavni tisti pogoji, ki so veljavni v času, ko uporabljate to spletno mesto in v času, ko oddate naročilo.

Veljavna zakonodaja

Pogodba se presoja po veljavni zakonodaji v republiki Sloveniji.

Pritožbe in spori

Če kot potrošnik menite, da so bile vaše pravice kršene, nam svojo pritožbo lahko pošljete na e-naslov custserv@gap.si. Vložene pritožbe se bomo potrudili rešiti sporazumno in kar se da hitro.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Kot kupec v naši spletni trgovini ste v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) upravičeni do izvensodnega reševanja sporov. Potrošniške spore lahko izvensodno rešujete prek evropske platforme za reševanje potrošniških sporov. V Sloveniji (še) nismo potrdili posameznega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Komentarji in predlogi

Vaši komentarji in predlogi so vedno dobrodošli. Skupaj z vprašanji, pritožbami in zahtevki, nam jih lahko posredujete prek našega kontaktnega obrazca, na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali na custserv@gap.si. Pritožbe in zahtevke bomo obravnavali v najkrajšem možnem času in naredili vse, kar je v naši moči, da vam ustrežemo.