- KAKO LAHKO PLAČAM?
Za nakup v naši spletni trgovini lahko uporabite naslednje načine plačila:
- Visa,
- Maestro (če želite plačati s kartico Maestro, jo morate predhodno aktivirati za nakupovanje prek spleta - to storite na banki, ki je vašo kartico izdala),
- Mastercard,
- Diners,
- PayPal,
- plačilo po povzetju (z gotovino ali s kartico).
Pri plačilu bodite pozorni, da celoten postopek nakupa opravite v istem oknu in ne odpirate strani za plačilo v novem zavihku, novem oknu ali drugem brskalniku. Če postopka nakupa ne boste opravili v istem oknu, lahko pride do napake in vaš nakup ne bo uspešno zaključen.
- ALI JE UPORABA KREDITNE KARTICE VARNA?
Da, uporaba kreditne kartice je varna. Varnosti podatkov naših strank posvečamo izredno veliko pozornost, zato naša spletna trgovina sprejema samo plačila s 3D Secure protokolom in je skladna z zahtevami PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), kar pomeni, da so podatki o plačilih in imetnikih plačilnih kartic popolnoma zaščiteni.
- ZAKAJ JE BILA KARTICA ZAVRNJENA?
V primeru zavrnitve kartice preverite:
- ali je morda potekel datum veljavnosti kartice,
- pri svoji banki ali ste morda presegli dovoljeno porabo za nakupe,
- ali ste pravilno vnesli vse podatke in izpolnili vsa obvezna polja,
- da vaša kartica podpira 3D Secure plačila.*
* V primeru, da vaša kartica ne podpira 3D Secure protokola, vam svetujemo uporabo PayPal-a, ki je enostavna in brezplačna rešitev za varne spletne nakupe, lahko pa izberete plačilo z gotovino po povzetju.
- KAJ STORIM, ČE JE BILO NAROČILO ZARAČUNANO DVAKRAT?
Na svojem računu morda vidite rezervacijo zneska nakupa in ne dejanske bremenitve kartice. Svetujemo vam, da se za več informacij obrnete na svojo banko ali stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca.
- KAKO PLAČAM S PAYPALOM?
Če želite naročilo plačati s PayPalom, se morate najprej registrirati na njihovi spletni strani. Registracija je brezplačna, hitra in enostavna.
- ALI LAHKO SPREMENIM VSEBINO KOŠARICE, KO ME STRAN PREUSMERI NA ZUNANJI PLAČILNI SISTEM?
Ne uporabljajte gumba "Nazaj" v zunanjem plačilnem sistemu kot je PayPal ali SaferPay, saj boste s tem izgubili vsebino svoje košarice. V takem primeru raje kliknite na povezavo "Cancel and continue to Magistrat International, d. o. o." na PayPalu, oziroma na povezavo "Prekini" pri plačilu s kreditno kartico. Stran vas bo peljala nazaj v spletno trgovino, kjer boste vsebino svoje košarice lahko spremenili.
- ALI LAHKO NAROČILO PLAČAM V TRGOVINI OB PREVZEMU?
Ne, plačilo v trgovini zaenkrat ni možno. Prevzem paketa v trgovini je trenutno možen le s predhodnim plačilom v spletni trgovini.
- KDAJ PREJMEM RAČUN?
Račun za plačane izdelke prejmete po izvedenem nakupu na vaš e-naslov, paketu pa bomo priložili spremni list s popisom naročenih izdelkov.