- KAKO SPREMENIM PODATKE?
Če želite spremeniti svoje osebne podatke, geslo ali podatke za dostavo, se najprej prijavite v svoj uporabniški račun in nato v meniju desno zgoraj kliknite Moj račun. Za urejanje osebnih podatkov v zavihku Nastavitve izberite Osebni podatki, podatke pa lahko spremenite tudi s klikom na gumb Uredi.
Če želite spremeniti svoje geslo, v razdelku Nastavitve kliknite Spremeni geslo.
- KAKO SPREMENIM NASLOV ZA DOSTAVO?
V svojem uporabniškem računu lahko v zavihku Seznam naslovov dodate, spremenite ali odstranite naslov za dostavo. Naslov pa lahko spremenite tudi med nakupnim procesom pri koraku Način dostave in plačila.
- ALI LAHKO PRI ZAKLJUČENEM NAROČILU SPREMENIM NAČIN DOSTAVE ALI TRGOVINO TER DODAM, ODSTRANIM ALI SPREMENIM IZDELKE?
Ne, oddanega naročila naknadno ne morete spreminjati. Lahko ga samo prekličete, a le če blago še ni zapustilo skladišča. Če ste se zmotili, v najkrajšem možnem času pokličite našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) in vaše naročilo bomo preklicali, v kolikor še ni zapustilo skladišča. Bi vas pa radi opozorili, da zaradi hitre obdelave naročil in ker si prizadevamo za dostavo v najkrajšem času, obstaja velika možnost, da je naročilo že zapustilo skladišče.